תינוק עצבני
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חג עצמאות שמח בני בן כמעט שלושה חודשים ,בזמן הנקה בעיקר במהלך היום,הוא עצבני על השד וכשאני חושבת שאין מספיק חלב אני מוחצת את השד ורואה שיש חלב רציתי לשאול מדוע זה קורה?אולי אין מספיק חלב והוא מתעצבן ומעדיף בקבוק
היי טליה, עוד לא הכרתי תינוק שמעדיף בקבוק. יש תינוקות מוגבלות כאשר יש משהו שמפריע להם לינוק כמו שצריך וזה היה גורם לאי-נוחות ועצבים. את זה כדאי לבדוק. לא יהיה התינוק הראשון שרק אחרי 3 חודשים מגלים בדיוק מה מפריע לו!תלכי ליעוץ עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC. תוכלי למצוא באתר של היועצות: www.iaclc.org.il בברכה אלן
יכול להיות שזה גזים החוסר שקט הזה שאת מתארת? כי יש תינוקות שסובלים מזה לא רק בערב אלא במהלך כל היום. אני למשל נתתי לתינוק שלי "גרפווטר" וזה ממש הקל עליו. (אין בזה סוכר ואין בזה חומרים משמרים).