כאבים לאחר הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מכאבים חזקים ותחושת צריבה בשדיים לאחר כל הנקה. לעיתים עד כדי כך שאיני מצליחה להחזיק את בני אחרי ההנקה. יש לי גם כאב בזמן ההנקה עצמה מהתפיסה של הפיטמה. אני מניקה מאז הלידה כארבע שבועות והתחושה שהכאבים חזקים הרבה יותר מאשר בהתחלה. מה עלי לעשות? ממה זה נובע?
היי דנדי, זה רק בא מאחיזה לא נכונה של התינוק. את אמורה לא לאמץ את הידיים - ויש דרכים שונות ומשונות איך לעשות את זה. אחת היא לשכב אחורה עם התינוק עליך. ממש שכוב על הבטן שלו על הבטן שלך ואת מחזיקה אותו לאורך ידך שלא יפול. הוא אמור לתפוס את הפיטמה לבד. כך זה לא תלוי באיך שאת מציאה לו אלא הוא עושה את העבודה לבד. קשה להסביר את זה בכתב וכמובן יותר קל אם תגיעי שאראה לך. או אל כל אחת אחרת. אם את מאזור תל אביב אנחנו עובדים מחר. תבואי. 03-6472411. זה לא צריך להכאיב. בברכה אלן