מסרבת לאכול מבקבוק!
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! בתי בת שלושה חודשים עד עכשיו ינקה בלבד ומכוון שהנני צריכה לחזור לעבודה רציתי להרגיל אותה לאכול מבקבוק אינה רוצה לאכול מבקבוק, מסרבת בכל תוקף. לאחר שהצלחנו לתת לה לאכול מעט מבקבוק, היא מקיאה את הכל, אפילו את החלב השאוב שלי. מה עושים?
היי טלי, תקראי את תשובתי לאירן. דומה. בברכה אלן
כך קרה לי עם בני רישמי בגוגל "תינוק יונק מסרב לקחת בקבוק"... ויעלה לך המון דרכים שתוכלי להיעזר בהם אל תוותרי עכשיו ונסי ככל שתוכלי כי כל חודש שעובר כך הם מבינים וקשה יותר..