א סימטריה כתוצאה מניתוח
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעבר עברתי ניתוח להוצאת גוש גדול מהשד, שפגע בצינורות החלב. עקב כך מלכתחילה היה שד אחד מלא יותר מהשני, אלא שהיום, כעבור 4 חודשים של הנקה, השד ה"שלם" גדול במידה של חזייה מהשני. האם יש דרך לצמצם את הנזק האסטתי באמצעות מניפולציות הנקה?
היי אריאלה, אפשר לנסות. גם לרוב האימהות אי-סמטריה בן השדיים. ההמלצה הראשונה היא הנקה משני הצדדים בכל הנקה. או מאידך אשפר לנסות להיניק בתור מד ראשון מהשד הקטן. אוכלים יותר מהצד הראשון . אם הגירוי יותר בצד מסויים אז את אמורה לייצור יותר חלב שם. אבל זה לא חד משמעי. ויש גם את עניין הניתוח שיכול (ולא תמיד) משפיע. בברכה אלן