שאיבה ומחזור
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני שואבת מדי פעם בנסיון לייצר יותר חלב.. יוצא לי ממש מעט. יכול להיות שקיבלתי גם מחזור? וזה אומר שהגוף לא מייצר יותר חלב? תודה
היי נירית, כן - יכול להיות שקיבלת מחזור (אם את 6 שבועות אחרי לידה ויותר) ולא - זה לא אומר שהגוף לא מייצר חלב. את לא מייצרת חלב כי את לא מיניקה - ואו לא שואבת מספיק. אין אפס. כמה שיש יותר גירוי לשדיים -כך מתרבה כמות החלב. בברכה אלן
זה אומר שאני יכולה להמשיך לשאוב יותר וימשיך לייצר חלב?