הנקה ועישון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן שנה וחודש עדיין יונק, בתקופה האחרונה חזרתי לעשן בין סיגריה לשלושה ביום. יש לציין שבמהלך ההריון וההנקה עד כה לא עישנתי, אשמח לקבל מידע בעניין, האם זה גורם למשהו לתינוק אם מעשנים במידה וכן אודה לכם שתסבירו לי מה ואני אעשה את השתדלות להימנע. בברכה
היי מאיה, כמובן אני לא צריכה להגיד לך שעישון זה רע לכולם!! גם הריח, הכל מסריח (בתור מעשנת לשעבר אני יודעת טוב טוב!!) בכל אופן אפשר להרגיע אותך - כי הנקה וחלב אם עם קצת ניקוטין פחות מזיק מאשר כל פורמולה - כמה שפחות כפי שאומרים. בברכה אלן