תינוקת בת שבוע
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ילדתי לפני שבוע וחצי והנקתי רוב הזמן א בגלל חלב מועט ייעצו לי להשלים עם תחליף וכך עשיתי. נכון להיום ביתי לא מוכנה לינוק מהשד אלא רק מבקבוק למרות כל מאמציי.אני עדיין משתמשת בתחליף + שאוב אך ברצוני להיק מהשד מה לעשות לפניי שאתייאש תודה
היי גלית, כדאי לך מהר לרוץ לקבל עזרה מקצועית. ברוב המקרים אין כל צורך בתמ"ל - אם כי תינוקות ממש אמורים לאכול כל שעה - וזה טבעי. כך הם מייצרים כמות מספיקת לקיבה הקטנה מאוד שלה. יעצו לך ככל הנראה לא נכון. אם תינוק רגוע ע ל י ך ולא מודדים את הרוגע כאשר מנסים להניח אותה בעריסה - אז הכל תקין. תינוקות רק רגועים כאשר הם עלינו. היא הייתה 9 חודשים מחוברת - היא לא יכולה להתרגל לא להיות מחוברת תוך שבוע. שימי אותה עליך כשאת שוכבת אחורה ותראי מה היא תעשה . יש את כל הסיכויים שהיא תתחבר לבד. יש לה עדיין את היכולה והרפלקסים. אם את לא מצליחה לבד אז תפני ליועצת הנקה מוסמכת IBCLC - אם את מאזור המרכז יש קליניקה ב"מלהיב" עם הסדר עם כללית מושלם. גם הנקה פעמיים בשבוע: www.malhiv.co.il אם את לא מהמרכז אז חפשי באתר של היועצות מישהיא קרוב אליך: www.iaclc.org.il זה לא אבוד - תמשיכי בינתיים לשאוב כל שעה שעתיים כדי לייצור חלב. כל פעם שאת נותנת תמ"ל את מפחיתה את כמות החלב שאת יכולה לייצר בברכה אלן