דחווווף קשיים בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נולדה לי בת לפני פחות משבוע ובהתחלה לא היה לי חלב ובלילה ראשון לא הצליחה לינוק כי לא היה לי חלב אז התחלתי לשאוב ולתת לה את החלב שלי מבקבוק אחרי יומיים התחיל לזרום החלב אצלי בלשי שאיבה אבל הבעיה הגדולה שהיא לא מסכימה לינוק ממני חלב היא רוצה רק מהבקבוק מה אני עושה תודה
שלום לך סבלנות, זמן, רוגע, לנסות כל פעם מחדש = אם את לא מצליחה לבד אז כדאי להזמין או לבקר אצל יועצת הנקה מוסמכת IBCLC שיכולה לבדוק מה קורה. לפעמים יש באמת בעייה אצל התינוקת עם הלשון - או התנוחה. אם את מאזור המרכז - יש קליניקה במחיר הנחה - "מלהיב" www.malhiv.co.il ביום ב'. יש לקבוע תור מחר לקראת יום ב' - יש הסדר גם עם כללית מושלם. אם את לא מהמרכז אז תוכלי למצוא יועצת IBCLC באתר : www.iaclc.org.il כמה שיותר מהר - אם זה לא מצליח לך. זה לא מאוחר! בברכה אלן