מוצקים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תינוק בן 5 חודשים, התחלתי לתת מוצקים אכל בטטה וגזר,איזה עוד ירקות אפשר לתת? וכמה זה נחשב ארוחה מלאה על מנת שאוריד ארוחה אחת של חלב תמ"ל שהוא מקבל? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי סיון, בגיל זה לא מורידים ארוחות חלביות. חלב עדיין ועד גיל שנה מרכיב המרכזי בתפריט של התינוק. ממשיכים לתת חלב ובנוסף מתחילים להרגיל אותם למוצקים (החל מגיל 6 חודשים - אלא אם הוא כבר מתיישב לבד, מושיט יד לפה ויש שיניים. אין כל יתרון להתחיל לפני שהוא מוכן מבחינה מערכתית. כשנותנים אז אפשר לתת קישוא, תפו"א וכל דבר רך שאם הוא יבלע הוא לא יחנק. בברכה אלן