האם מותר להניק כשיש חום
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, יש לי חום 38.3.האם מותר להניק ואיזה תרופות מותר לקחת? תודה, רעיה
היי רעיה, אם יש לך חום - אולי יש דלקת בשד...........בכל אופן מותר ורצוי להיניק לעיתים קרובות משני הצדדים במיוחד אם אכן דובר על דלקת בשד. אומרים שהמשכך הכי טוב בהנקה הוא איבופרופן. (אדוויל) פחות עובר בחלב - אבל אני לא ממליצה על אף תרופה כי אנני רופאה. תרגישי טוב. וחג שמח. אלן
היי רעיה מקווה שירד כבר החום, בכל מקרה אני גם כן לא רופאה אבל במצב דומה שהיה לי לקחתי נורופון או אדוויל ולאחר התייעצות עם הרופא שלי הוא אמר לי שבמצב כזה עדיף לקחת אופטלגין, הוא אמר שאדוויל או נורופון יכול לגרום להתייבשות או לכיב קיבה. בכל מקרה אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב, חג שמחחחח אפרת