יוצא או לא יוצא?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אלן ילדתי תינוקת לפני חודש וחצי, ניסיתי להניק אותה אך לא כל כך מסתדר לי, אינני יודעת אם יש לי מספיק חלב או לא. הענין הוא שלפני שאני מנסה להניק אותה אני לוחצת על הפטמה ורואה שיוצא חלב, אני מתחילה להניק את התינוקת ואחרי 5 דקות היא עוזבת את הפטמה ומתחילה לבכות, אני לוחצת שוב על הפטמה ופשוט לא יוצא חלב בכלל. מה זה אומר? אני מנסה בימים האחרונים להניק אותה גם כשהיא קצת רעבה כדי להגביר את ייצור החלב אך היא פשוט מתחילה לבכות כי כנראה שלא יוצא חלב. מה קורה איתי והאם אפשר לשנות את המצב?? תודה
שאלה נוספת בבקשה... האם מיעוט החלב קשור בתזונה שאני מקבלת?? תודה