הנקה משולבת דייסה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 3 חודשיים ואני מניקה אותה מדי פעם כשאני יוצאת לסידורים שואבל לה מה שמצליחה להוציא בערך 30 מכול שד אני אמורה לצאת לעבודה אחרי פסח האם לתת חלב דייסה משולב עם הנקה או להתחיל בשאיבה ? כי השאיבה קשב לי ? מה לעשות?
שלום לך עדיף חלב אם בלבד. לא מומלץ בכלל בגיל הזה להתחיל להכביד על המערכות שלה - דייסה שזה גם מאכל ללא הרבה ערך תזונתי. אם תתחילי להיניק יותר - וגם לשאוב - זה יגביר לך את כמות החלב=. אם הינקת אותה מצד אחד בלבד תתחילי להציע צד 2 לאחר הפסקה של החתלה כי זה יכפיל את כמות החלב שאת מייצר באופן כללי! אם תשאבי לעיתים קרובות מאוד - אז תראי שאת מצליחה לצבור הרבה. אפשר לצרף את הכמויות לבקבוק אחד. בברכה אלן