דלקת בשד- דחוף
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי דלקת בשד יומיים, הרופא רשם לי אנטיביוקה למשך 5 יום. הבעיה היא שלא יוצא לי חלב כמעט בכלל מהשד. ניסתי כבר קומפרסים חמים, מקלחות, עיסויים וזה לא עזר. מה עוד אני יכולה לעשות? האם יתכן שלא יהיה לי יותר חלב? אני ממש מוטרדת!!! הילדה לא שובעת משד אחד ואני לא רוצה לתת לה תחליפים.התינוקת בת שלושה חודשים. תודה רבה, אירנה.
היי אירנה, זה שאת לא רואה חלב לא אומר שאין לך. רק הילדה יכולה לקבוע. תתני לה שם לינוק לעיתים קרובות. תניקי כמה שיותר. כך מתרבה כמות החלב. דלקת בדרך כלל לא משפיעה על כמות החלב שנוצר שם בשד. במקרה ועדיין את מרגישה שהיא לק מקבלת שם - רק אם היא מבגינה בכי או חוסר שביעות רצון מהשד הזה - תדעי שאפשר בכהחלט להיניק רק מצד אחת. היא תרצה לאכול לעיתים יותר קרובות כי עד שהשד ייצר יותר חלב זה יקח כמה ימים אולי. אבל אפשר בהחלט. עדיף כמובן להיניק משני הצדדים. בברכת רפואה שלמה אלן