הנקה וגלולות למניעת הריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודש וחצי ילדתי, החלטתי לשלב הנקה יחד עם תמ"ל. שאלתי היא האם ישנה מניעה להניק את התינוק ובו זמנית ליטול גלולות נגד הריון? האם אפשר לשלב בין השניים? והאם זה שאני לא מניקה מלא את העובר אני עלולה לקבל מחזור או שעדיין לא אקבל עד שאפסיק להניק לגמרי?
היי שירן, לכל אימא יש סיכוי לקבל ווסת בחזרה גם אם היא מניקה מלא! אין כל אבטחה שלא מקבלים כשמיניקות. נטילת גלולות עלולות להפחית את כמות החלב שאת מייצרת. יש גלולות מיוחדות שפחות משפיעות - על זה כדאי להתיעץ עם רופא הנשים המטפל.כמובן עדיף להיניק וכמה שיותר אבל אפשר גם לשלב. בברכה אלן
אבל ברמת העיקרון אין שום בעיה להניק וליטול גלולות למניעת הריון נכון? זה לא מסכן את העובר או משהו כזה נכון?