תינוק בן 10 ימים עם עצירות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני 10 ילדתי את בני. במהלך האישפוז (6 ימים) עשה צואה כמה פעמים ביום (אז ניזון משילוב של מטרנה מביה"ח וחלב שאוב). עם החזרה הביתה שינינו לסימילאק והמשכתי לשאוב ולתת לו. ביומיים הראשונים עוד היתה צואה וב 3 ימים האחרונים שום דבר. איך אני אמורה להתייחס לזה? האם זה תקין והאם זה יכול לנבוע משינוי בפורמולה? האם כדאי לחזור למטרנה בשילוב חלב אם? כמו כן הוא נורא סובל מגזים, מלא גזים. האם יש קשר בין הדברים? תודה
היי ימית, תינוק בגיל הזה לא זקוק לפורמולה. כדאי לך להיניק אותו באופן בלעדי. כדי להגביר את כמות החלב שלך תניקי אותו בשני הצדדים בכל הנקה - עם הפסקה באמצע בין השדיים והחתלה. מקסימום ירצה שוב לאכול כעבור שעה שעתיים. כך תגבירי את החלב. חבל לתת לו חלב פרה (פורמולה) זה מעצמו יכול לקלקל לו את הקיבה והיציאות. זה ידוע שהפורמולה "|עוצרת". כמה מהר שתעברי להנקה מלאה זה יכול לפתור את הבעייה. בכל מקרה כדאי תמיד לערב את ההרופא המטפל. בברכה אלן