איך אפשר לחזור להניק
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, תינוקת בת 5 חודשים שניזונה מתמ?ל בלבד בחודש האחרון. אני מעוניינת לחזור להניק לפחות כמה פעמים ביום... כשהיא ינקה בלבד- עד גיל 4 חודשים, היה לי המון חלב. עכשיו שאני מנסה להוציא חלב יוצא לי ממש ממש מעט ועל כן שאני נותנת לבתי ציצי היא מתעצבנת... יוצא חלב רק מציצי ימין... יש דרך לחזור להניק בלי שהיא תתעצבן ממש?
שלום נעמה, כדאי להתחיל לשאוב ולהחיף את התמ"ל בחלב אם. כך תדעי שיש מספיק וסיכוי גדול מאוד שהיא תסכים לינוק אם השד נוטף ומלא חלב. בברכה אלן