ווסת בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה את ביתי בת החודשיים וחצי הנקה מלאה , החל מלפני שבוע התחלתי לשלב תוספת פעם/פעמיים ביום. היום בבוקר קיבלתי ווסת , דימום חזק שאינו מותיר מקום של ספק שזהו ווסת. האם ניתן לקבל ווסת בזמן שמניקים? מה המשמעות מבחינת ההנקה? טעם החלב? אציין שעדיין אני מניקה ברוב שעות היום כולל בלילה ומאוד לא רוצה להפסיק.. עזרתכם בבקשה
שלום מיטל, אין השלכות חד משמעיות. יש אימהות שמקבלות 6 שבועות אחרי לידה ויש שמקבלות רק אחרי סיום מוחלט של ההנקה. לא צריך להפריע - יש השמות לב שאולי טעמו של החלב משתנה אבל לרוב התינוק מתרגל ויונק כרגיל. בברכה אלן