ייבוש החלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום אני ארבעה ימים לאחר הלידה ואיני מעוניינת להניק. מתחיל אצלי הגודש. מה לעשות? האם כדאי לקחת את הכדור או לנסות לייבש ע"י כרוב?
לקריאה נוספת והעמקה
הדרך הכי טובה להפסיק הנקה זה להיניק. זה גם יתן הגנה של הקולוסטרום בימים קריטיים אלה לאחר הלידה. אם תניקי קצת זה יפתור את הגודש, לאט לאט תתני חצי ארוחה תמ"ל - ושוב להיניק. אז להיניק ארוחה אחת ואז תמ"ל עד שאת לא מרגישה גודש. זה יעזור גם לתינוק לעשות את המעבר לחיים מחוץ לרחם. ככל שתתמידי ותתני פורמולה - ותניקי פחות ופחות אז החלב יפסק.גם אם לוקחים כדורים זה לא מבטח שלא יהיה גודש. בהצלחה אלן