נטילת ויטמין D ע"י האם והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם תינוק יונק , שאימו נוטלת 2000 יחב"ל ויטמין D זקוק לתוסף?, באם הוא נוטל תוסף, האם הוא בסכנת עודף ויטמים D?
היי קרן, למה תינוק היה צריך תוסף (של מה) אם א לוקחת תוספת של ויטמין? אין קשר ביניהם. אז אולי אני לא הבנתי את שאלתך. בברכה אלן
אכן, אני נוטלת תוסף של ויטמין D 2000 יחב"ל, בשל מחסור בויטמין D שהתגלה אצלי במהלך ההריון (ערך 13, תקין נחשב מעל 20). האם ביתי בת החודשיים שהיא תינוקת יונקת, זקוקה לטיפות ויטמין D , או שהיא מקבלת זאת דרך ההנקה?