כאבים בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ברצוני לשאול מה עלי לעשות על מנת להקל על הכאבים שיש לי בשד אחד לאחר שהחלטתי להפסיק את ההנקה. צד אחד ממש בסדר ואילו השני המשכתי בהדרגה אבל כבר יש לי חום ואודם בשד. האם עלי לקחת אנטיביוטיקה או איך בכלל להקל על הכאב. אודה לתשובתך בהקדם.
היי מרי, כשמרגישים מלאות אחרי גמעילה רצוי לשאוב - חייבים לדאוג שהשד ריק כדי למנוע גודש. עכשיו יש דלקת אז הטיפול בדלקת ההוא להיניק לעיתים קרובות (שאיבות) קצת כדי להקל, מנוחה ושתייה מרובה. אם זה לא נרגע תוך 24 שעות עליך ללכת לרופא על מנת לקבל טיפול אנטי-ביוטי. בברכה אלן