אלרגיה?....
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם תינוק בן חודש יכול להיות אלרגי לחלב אם?....במיוחד אחרי שאוכלת חלב פרה?....
שלום לאה, תלוי על איזה סימטומים את מדברת. אם זו פריחה - אז ספק רק אם זה בכלל קשור. האלרגיה או רגישות שמדברים עליהן מתייחסים לבעיות רספירטוריות (נשימתיות) בדרך כלל וזה יכול להתבטא כאשר התינוק גדל.יודעים לרוב שיש רגישות אם התינוק סובל כל הזמן - לא רק במספר שעות בשעות מסויימות במשך היום. פריחה באה לרוב מאוויר מלוכלך לעומת האזור הסטרילי - הרחם. אם הוא סובל הרבה את יכולה לנסות להוריד מוצרי חלב. לחלוטין וזה יקחל עד שבועיים לפעמים עד שרואים תוצאות. בברכה אלן