מעבר מגלולות סרזט ליסמין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. ילדתי לפני כשנה וחודש ואני נוטלת סרזט כבר כשנה.ולא קיבלתי מחזור. לפני שלושה שבועות התחלתי לדמם ולראות כתמים לסירוגין.בצעתי בדיקת הריון שהיתה שלילית.במקביל אני ממשיכה להניק(חשוב לי מאוד להמשיך)הייתי אצל רופאת נשים שבדקה אותי והמליצה לי לעבור ליסמין. מהי השפעת הגלולה החדשה על ההנקה?והאם ישנה גלולה אחרת שלא משפיעה על ההנקה? תודה רבה
היי מיכל, לא יודעת למה לשנות את הגלולה. אנני רופאת נשים אבל אם אין בעייה ספציפית עם הסרזט אז למה לשנות? בברכה אלן