חלב צהוב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הפסקתי להניק לפני כחצי שנה לאחר תקופת הנקה של שנתיים בערך ועכשיו עדיין יוצא חלב מהשד רק שהוא בצבע צהבהב האם אני צריכה להתחיל לדאוג או שזה נורמלי ? תודה
היי מורן, זה לא מדאיג שיש עדיין חלב אחרי גמילה כי זה באמת לוקח הרבה חודשים אפילו שנה ויותר עד שהחלב מתייבש לגמרי. אם זה בצבע צהוב זה יכול להיות קולוסטרום של הריון חדש. אולי כדאי לבדוק! בברכה אלן
שלום לך אלן תודה על התשובה אבל אני לא בהריון וזה בדוק מה זה יכול להיות אם זה לא הריון חדש, זה דיי מלחיץ אותי תודה מורן