דלקת בשד, חום וגודש
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. ילדתי לפני 3 שבועות ואני מניקה מלאה. יש לי דלקת בשד בנוסף חום וגודש. אני שואבת ונחה. אינני רוצה לקחת אנטיביוטיקה. איזה כדור אפשר לקחת כדי להורד חום או/ו הקלה. בכל האיבופן רשום לא לקחת בהנקה. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
היי אורי, כדאי לך להיניק ולא לשאוב. ההמלצות כדי להתגבר על דלקת הן: מנוחה, שתייה מרובה והנקות מאוד תכופות. שאיבה עלולה להחמיר את המצב. אם את לא מרגישה שיפור תוך יומיים באמת כדאי ללכת לרופא. דלק4ת בשד היא דלקת לכל דבר וצריכים לטפל. לגבי משכך אפשר אדוויל (איבופרופן) בברכה אלן