חימום חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , מאז שבני נולד ( 3 חודשים ) אני שואבת חלב ונותנת אותו בבקבוק. כדי לחמם אני שמה את הבקבוק לתוך צלוחית עם מים חמים מתמי 4 . קראתי כאן שמים מהמתקן חמים מדי ושצריך לחמם בפושרים..מה זה אומר ? יכל להיות שהזקתי לבני והוא לא קיבל את כל הויטמינים הנדרשים במשך 3 חודשים ? האם צריך לערוך לו בדיקות ולבדוק שאין חסר ויטמינים בגוף ? תודה מראש ! דניאלה
היי דניאלה, אין לך מה לדאוג. אין כל ממצאים מדעיים לגבי הטמפרטורה המדויקת שרצוי לחמם את החלב. (לגבי ספל מים חמים) כמובן כל חלב אם עדיף מכל אפשרות אחרת (תמ:ל) אז לא לדאוג. אם את מיניקה בנוסך למתן בקבוקים עם חלב אם שאוב אז הוא יקבל הכל במינון וטמפרטורה הנכונה - אין כמו טרי כמו כל דבר וכל מאכל. בברכה אלן