מחזור בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה כבר 3 חודשים ואתמול קיבלתי מחזור זה בעצם דימום קל בצבע אדום וגם צבע אדום כהה וממש גם קצת כאבי מחזור כאשר הרופא נשים בדק אותי לפניי שבוע ציין שרירית הרחם קצת עבה מידי ואולי זה הריון אבל כרגע זה לא נראה הגיוני כייורד דם האם כדאי לי לדאוג? עשיתי בדיקת הריון ביתית ויצא שלילי
לקריאה נוספת והעמקה
הי עדי, אין לי באמת כל מושג. זה לא קשור להנקה - אז כדאי לך להפנות את השאלות לרופא נשים. בברכה אלן
השאלה שלי היא כזאת האם מקבלים מחזור בהנקה כי לא ברור לי למה אני מדממת אם אני מניקה