לבן בפטמות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אמא טריה לתינוק בן עשרה ימים. מניקה מההתחלה. התינוק יונק טוב ונראה שיש מספיק חלב. נפגשתי לפני כשבוע גם עם יועצת הנקה שאישרה שההנקה עובדת טוב. בהתחלה היו פצעים בפיטמות אבל אלו עברו. עכשיו בקצה הפטמות מופיע סימן לבן מעין כתם לבן על הצבע הורוד של הפיטמה. חברה אמרה לי שאולי מדובר בפטריה. אני מאוד רוצה להמשיך להניק אבל זה מאוד כואב... האם יש מה לעשות? תודה
שלום עדי כדאי לך לחזור ליועצת כי התנוחה לא תקינה. הלבן הוא לא פטרייה אלא מעין פצע - מאוד כואב שקר - אחרי ההנקות בוודאי אז כדאי לכסות מייד את הפיטמה לאחר ההנקה. הפיטמה רגישה בגלל הלחץ של המציצה - וכאשר הוא חשוף לקור לאחר הנקה היא מקבלת כמו מכת קור. נראה לי שישתפר לאחר שיפור בתנוחה. בברכה אלן