הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, הפסקתי להניק לפני שבוע וחצי (בני בן 7 חודשים), ההפסקה היתה בהדרגה , אך עכשיו לאחר שבוע וחצי יש לי גוש בשד אחד מתחת לבית השחי- נראה כמו גודש אבל לא כואב, הוצאתי קצת חלב עם היד,הוא קטן מעט אבל לא נעלם- השאלה שלי אם להשאיר את זה ככה והחלב פשוט יספג לגוף? או לשאוב אותו? מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
היי חן, תנסי לשאוב. גם עיסוי מסביב כדי לפרק אותו. לפעמים יותר קל במים זורמים - במקלחת. אני מאמינה שזה יספג ויתיבש בהמשך. אם לא אז כמובן כדאי לדווח על כך לרופא המטפל. בברכה אלן