למה תינוק מעדיף תנוחת "פוטבול"?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בזמן האחרון התינוק שלי (בן חודש) מעדיף שאניק אותו בתנוחת "פוטבול" ולפעמים מתעצבן כשאני מנסה להניק אותו בתנוחה הרגילה - מה יכולה להיות הסיבה לכך? בתודה
היי מאיה, קשה לדעת מה הוא עושה ולמה. צריכים לראות איך את מחזיקה אותו כאשר את שמה אותו בתנוחה הרגילה ומה גרם לך בכלל להציע לו לינוק בתנוחת צד. לפעמים כשיש שד מאוד גדול אז יותר נוח לאימא להחזיק אותו כך ואם יותר נוח לך מכל סיבה שהיא - אז יהיה לו יותר נוח. אם את רוצה להיניק אותו בתנוחה אחרת ולא מצליחה לעשות את זה לבד - אז כדאי לך ללכת לאחד המפגשים של ליגת לה לצ'ה - www.lllisrael.org.il או להעזר ביועצת הנקה מוסמכת IBCLC - ותוכלי למצוא ברשימה באתר של האיגוד של היועצות: www.iaclc.org.il יש כאלה שעובדות עם הסדר עם כללית מושלם. אם א מאזור המרכז תוכלי להינות מהקליניקה של מלהיב: www.malhiv.co.il במחיר הנחה פעמיים בשבוע. ימי ב ו-ה. בברכה אלן