סדקים בשד אחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, יש לי סדקים בשד אחד, ורציתי לדעת מה יקרה אם אניק רק מהשד השני ואתן לשד זה "לנוח"? כדאי לשאוב מהשד הכואב רק כדי "לשחרר לחץ"? (אני לא מאכילה מבקבוק עדיין - תינוק בן 5 שבועות).
לקריאה נוספת והעמקה
היי מיכל אפשר להמשיך להיניק משד פצוע לאחר תיקון תנוחה. זה ישחרר את הלחץ של המציצה של התינוק. אם את מפסיקה להיניק בשד אחד אז תהיי חייבת לשאוב או לסחוט ידני כדי לשחרר גודש שמן הסתם יווצר שם. כדאי לך להיפגש עם יועצת הנקה מוסמכת IBCLC שתעזור לך עם התנוחות. תוכלי למצוא יועצת באזור שלך: www.iaclc.org.il אלן