הנקה וקבלת מחזור
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כותרת: הנקה וקבלת מחזור. שלום, ילדתי בן לפני כארבעה חודשים,אני מניקה אותו מלא ועדיין לא קיבלתי מחזור, אך כאשר ילדתי את בתי {לפני כשנתיים וחצי} גם הנקתי אותה מלא וקיבלתי מחזור, האם זה הגיוני לקבל מחזור בזמן הנקה אצל תינוק אחד ובתינוק השני לא לקבל מחזור כאשר בשניהם הייתה הנקה מלאה?
שלום לך זה בהחלט הגיוני. כל תינוק אוכל אחרת. גם התדירות וגם העצמה. גם רמות ההורמונים אצלך לא יציבים ולא בהכרך אותה רמה לאחר לידות שונות. הגוף הוא דינמי לא סטטי. לכן אפשרי בהחלט הבדלים בין ההנקות של הבת והבן. אין חוקים. בברכה אלן