מתן שאיבות
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בני בן שבוע יונק הנקה מלאה אם אני רוצה לשאוב לבקבוק כי אני צריכה לצאת כמה אני צריכה לשאוב ?... אציין כי בני שוקל 3.200 בברכה, שירז
הי שירז, לא כדאי בכלל לשאוב בשלב זה. השאיבה ומתן בקבוק יכול לשבש בגדול את כל התהליך הטבעי. בכל אופן תינוקות אוכלים פי כמה באמצעות בקבוק וגם בקצב יותר מידי מהיר וקשה להם לנשום. לכן היא קטנה מידי בכדי להכביד עליה. אפשר להכין מספר מנות של 30-40 ולתת את החלב בעזרת מזרק, כף או כפית כך שהיא אוכלת פחות מהר אם זה הכרכי. בברכה אלן