גזים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אלן אני ילדתי לפני חודש וחצי, ואני מניקה את בני יש לי המון גזים, על אף ששיניתי את התזונה שלי, ואיני אוכלת אוכל הגורם לגזים כלל יש לציין כי שני אינו סובל כלל מגזים - רק אני האם ייתכן כי הגזים קשורים להנקה?
היי שרונה, אנני מכירה בעיית "גזים" כתופעה של ההנקה. אבל מי יודע? זה שאני לא שמעתי על זה לא אומר שזה לא יכול להיות. נשמע מוזר לי כי אין הרבה קשר לתפקוד השדיים ותהליך תפוקת החלב לבין גזים. אולי יש באמת גורם חיצוני שעושה לך את זה? תוספי מזון - אפילו טבעיים - ? ויטמינים? בברכה אלן