משאבת הנקה חוות דעת
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני מעוניינת לקנות משאבת הנקה חשמלית לשאיבת חלב במשך היום (אני רגישה) מעוניינת לשמוע חוות דעת ולקבל המלצה מה הכי טוב בשבילי לפני שאני הולכת לקנות אני קצת בלחץ כי המשאבה שלי (טומי טיפי התקלקלה) ואין לי איך לשאוב אשמח לקבל חוות דעת דחוף... לצערי הילד לא רוצה לינוק ובגלל זה לא אוכל, הוא לא מוכן לקבל שום דבר אחר
היי טלי, אני מקוה שהיית אצל יועצת הנקה מוסמכת IBCLC שהיא מומחית בגיל התחלה - עוד לא ראיתי תינוק שלא רוצה לינוק. יש כאלה שלא מסוגלים בגלל מעיות יותר מורכבות - אבל שווה ביקור אם לא היית. לגבי משאבות - בתל אביב - "מלהיב" יש אפשרות לנסות את כל סוגי המשאבות בשוק - עוד לפני הרכישה. אין משאבה "הכי טובה" אם כי זה עניין מאוד אינדבידואלי - תלוי במבנה שד ואיך המנגנון של המאשבה פועלת. לכן לכל משאבה יש את האוהדות. זה משתנה מאם לאם. www.malhiv.co.il בברכה אלן