הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני רוצה להפסיק הנקה איזה כדור לייבוש חלב יש? כמה לוקחים ומה המינון תודה רבה
היי קרן, תלוי מה גיל התינוק. לא צריכים כדורים בדרך כלל אם עושים את הגמילה באופן הדרגתי כי כך כמות החלב פוחת לאט לאט ולא נוצר גודש וגם התינוק נגמל באופ הדרגתי שזה תמיד טוב יותר מאשר בבת אחת. הכדורים עוזרים עד גיל חודשיים להפסיק את הייצור אבל לא תמיד מונע את הגודש כי השדיים עדיין פועלים לקראת ההנקה. לגבי תרופות עליך לפנות לרופא נשים כי אנחנו לא רופאות ולא יכולות לעזור לגבי המינונים אם תחליטי ליטול כדורים. אם את לא נהנית מההנקה או יש בעיות - ניתן לפתור את רוב הבעיות אבל בעזרת אנשי מקצוע בתחום. יועצות הנקה מוסמכות IBCLC. אפשר למצוא באתר של היועצות: www.iaclc.org.il בהצלחה! אלן
גיל התינוקת חצי שנה כבר התחלתי תהליך של גמילה והיום היא עוברת לתחליב בבקבוק באופן מלא פלוס תוספת של מוצקים. אני חייבת להפסיק להניק מפני שיש כדור שאני צריכה לחזור לקחת אותו. לפי הבנתי יש כדור שלוקחים והוא עוזר בתהליך אתיעץ עם רופא תודה על העזרה