גמילה מהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן חצי שנה בהנקה מלאה, לעיתים רחוקות נתנו לו בקבוק. עכשיו אני צריכה לגמול אותו מהנקה ולהרגיל אותו לבקבוק, הוא לא מוכן לאכול מבקבוק בשום אופן, נכנס לבכי היסטרי ואף מוותר על אכילה ונרדם. מה אפשר לעשות במצב זה??? בברכה
שלום רב, אני לא יודעת מה יגרום לך לגמול את התינוק בגיל זה - אבל אפשר להוריד הנקות ולהתחיל לתת לו חלב אם בכוס, ספל או בדייסה. אפשר להתחיל גם לתת לו קצת מוצקים להשלים ואם את לא רוצה לשאוב (או לא יכולה) אז הוא צריך לקבל תמ"ל. זה לא חייב להיות בבקבוק. זה גיל קשה אז אם אפשר לשלב את הגמילה יחד עם מתן המוצקים זה יהיה יותר קל לגמול אותו. בברכה אלן