קפיצת גדילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר 3 ימים שהבן שלי אוכל בלי הפסקה ואפילו אני מדברת על 4 שעות רצופות על השד.הוא בן 4 שבועות.לפני כשבוע היה לי גודש החזה ומלווה בחום ובעקבות כך לקחת אנטיביוטיקה שנסתיימה אתמול. האם זה נורמלי?זה נקרא מקפצת גדילה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי אפרת, זה יכול להיות "קפיצת גדילה" וזה יכול להיות בגלל ירידה קטנה בתפוקה בגלל אנטיביוטיקה. יש מקרים שזה מפחית קצת את כמות החלב. אבל אחרי כמה ימים של יניקה וסיום נטילת התרופה זה יחזור. אם זה ממשיך - אז אולי צריכים אבחון כללי לגבי היניקה של התינוק. חפשי יועצת הנקה מסומכת באזור שלך: www.iaclc.org.il בהצלחה אלן