הריון תאומים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המון תודות על הנכונות והעזרה שלך ואגב... אני עוקבת מזמן אחרי הפורום שלך ואישית הדחף להניק את התנוקות שלי וגם כשזה ממש מוקדם יחסית לחודשים זה רק ממך כי את נותנת נחת ממש כשאת עונה לשאלות.. ושוב אהיה מודה לך מאוד ומבטיחה שאהיה ממש סבלנית ואניק למרות שזה תאומות..
שלום לך אני מאחלת לך הריון קל, וגם כשתלדי שהכל יעבור בשלום. תמיד לרשותך - אני גם אחבר אותך עם אימהות של תאומים שיכולות לעזור לך - אפילו יותר ממני. בהצלחה ותודה על הפרגון. אלן