עד מתי סטריליזציה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתי בת 7 חודשים עוד שבוע. אני מניקה אותה פעמיים-שלוש ביום (ועוד כמה בלילה...) וגם שואבת שני בקבוקים בעבודה ונותנת לה אותם למחרת למשפחתון. שאלתי היא: מתי אפשר להפסיק לעשות סטריליזציה לכל הבקבוקים?....
היי שגית לכל משפחה רמת הסטריליות שלה. אבל לדעתי ככל שהיא כבר מכניסה הכל לפה - כולל דברים מאוד מלוכלכים - אז אין טעם כבר לסטריליזציה היסטרית. מספיק לשטוף את הכל במים חמים וסבון כמו שעושים עם כלים רגילים. בהתחלה זה מאוד חשוב כי הגוף שלה והכל מאוד חשופים לחיידקים - אבל היא כבר מעצמה לא מאוד סטרילית. אפשר להרפות לדעתי. אפשר מידי פעם לעשות סטריליזציה - אבל לא כל פעם שמשתמשים בציוד בברכה אלן