נשיכה בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אלן שלום, בני בגיל 7 חודשים, יצאו לו שתי שיניים קדמיות תחתונות ובימים האחרונים הוא נושך אותי בזמן ההנקה, עד שפעם אחת ירד לי דם. זה כואב לי מאוד, ואני מתעצבנת מזה, ולא יכולה להמשיך להיניק. מה אפשר לעשות? תודה רבה.
היי יעל, אל תתני לו לעשות את זה. אם הוא נושך זה רק כאשר הוא סיים לינוק ומתחיל לשחק. תנסי להקדים את המכה - ותפסיקי את ההנקה אחרי שהוא כבר לא אוכל בשקיקה. או אם הוא כבר נושך - תורידי אותו מייד ותגידי לא (ללא חיוכים אך לא בכעס אחרת הוא יעלב) שזה כואב לאימא. הוא יבין את זה ויקשר בין זה שהכאיב לך ולבין הורדתו מן השד. בברכה אלן