תחליף החלב אינו טעים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי תינוקת בת חמישה וחצי חודשים ובערך בחודש האחרון במהלך ההאכלות (תחליף לחלב- אנפמיל AR) היא עוצרת ובוכה, כאילו מסרבת לאכול. יש לי רק השערה אחת והיא שהחלב לא טעים לה. היא גם ירדה קצת במשקל (אוכלת פחות). האוכל הזה נבחר בגלל ריבוי פליטות והיא ניזונה ממנו מגיל חודש וחצי. מה עושים?
היי מאיה, היות ודובר על עניין בפוטנציאל רפואי ולא ממש שאלה לגבי הנקה - עדיף שתתיעצי עם הרופא המטפל. בהצלחה אלן