ייבוש חלב לחזה שעבר הגדלת חזה דרך הפיטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני שבועיים לאחר לידה, עברתי ניתוח הגדלת חזה לפני כשש שנים וניסיתי להניק רק שלא ממש הלך לי ונהיה לי גודש המלווה עם חום. נתנו לי אנטיביוטיקה ואמרו לי להשתמש בכרוב. רציתי לשאול אם אוכל להשתמש בכדורים לייבוש חלב בשם CABOTRIM 0.5 MG או לתת לכרוב ולאנטיביוטיקה לעשות את שלהם. כי הפחד שלי זה מדלקת חריפה והתקשות החלב עקב החום הגבוה (39.1)
שלום לך לא הבנתי את הקשר עם הגדלת חזה. גם אימהות שלא מסתדרות בהתחלה סובלות מגודש ודלקת. הדרך הכי בריאה וטובה גם לתינוק זה להיניק. אפשר לסדר את ההנקה כך שתהני את וכמובן התינוק. אם בכל זאת את רוצה לייבש - אז הכדורים אמורים לעזור להפסיק אך לא תמיד מטפלים בגודש קיים. תלכי לפי הוראות הרופא. אם את כן מעונינת להיניק אז כדאי ללכת לקבל יעוץ מיועצת הנקה מוסמכת IBCLC שאפשר למצוא באתר של היועצות: www.iaclc.org.il בהצלחה אלן