סתימות חוזרות בשדים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן, יש לי תינוקת בת חודשיים ואני מניקה אותה באופן מלא. יש לי בעיה של סתימות חוזרות בשני השדיים מה שיוצר תחושת גודש ואי נעימות. לעיתים אני מצליחה לשחרר את זה על ידי ההנקה, משאבה או שינוי תנוחת הנקה אך לעיתים זה לא עוזר. ממה נגרמות הסתימות השונות והאם יש דרך נוספת שאני יכולה לפתוח אותן. תודה והמשך יום טוב נועה
היי נועה, יש כמה סיבות שיש סתימות. תבדקי אם החזיות לא הדוקות מידי. כדאי גם אולי לבדוק תנוחות. אם את מאזור המרכז אז יש קת הקליניקה שלנו בהנחה. www.malhiv.co.il ימי ב' ו-ה'. או אם את לא מהאזור תוכלי למצוא יועצת באתר של האיגוד המקצועי של היועצות: www.iaclc.org.il יש האומרים שנטילת לטט (lecithin)עוזר למנוע צינוריות סתומות. יש להשיג בחנויות טבע. בברכה אלן