חזרה לעבודה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בעוד כחודש וחצי אני חוזרת לעבודה, חשבתי לתת לו במהלך היום סימילא כאשר הוא עם חמתי ולהניק בשעות אחר הצהרים וערב מאחר ואין לי אפשרות לשאוב בעבודה האם זה היהי בסדר לסחוט מעט בימים הראשונים עד שהגוף ילמד לבד שאין הנקה בשעות האלה והאם זה לא יחסל את החלב? שאלה נוספת היא האם אפשר לעשות כושר אינטנסיבי בזמן ההנקה והחלב לא יחמיץ (כך קארתי בכמה מקומות)
היי סיון אין בעייה לעשות ספורט. פעם היו אומרים שספורט מעלה את רמת החוצמות בגוף אבל כמובן בא עוד מחקר ושלל. תמיד זה משתנה אבל לדעתי צריכים לפעול לפי ההגיון ולא המדע. אם אין כל בעייה עם ההנקה - והתינוק לא מתנגד אז אין בכלל בעייה. לגבי חזרה לעבודה - אנא קראי את התשובה שלי לשרון - ממש אותה השאלה! בברכה אלן