ללא שאיבה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתי בת חצי שנה יונקת הנקה מלאה עכשיו התחלתי לתת לה פירות ב- 9 וירקות ב- 11:30 אך אני חיבת לחזור לעבודה ואינני רוצה לשאוב במקום עבודתי האם החלב יתחיל להיתיבש לי אם לא אניק כל יום מ- 8 עד 14?
היי שירה, יתכן מאוד שתהיה ירידה בתפוקה. כמות החלב מבוססת על כמה שאת מיניקה. גם כך כשתחזרי לעבודה יתכן ותצטרכי לשאוב לפחות קצת אם תרגישי גודש. אל תתני לשדיים להתמלא עד כאב. בכל אופן -חשוב שהתינוק יקבל לפחות 5 ארוחות חלביות ביממה - המוצקים עדיין לא מחליפים ארוחה חלבית. אבל אם כשאת איתו יש 5 אז אין בעייה. הגוף יכול להסתגל. שאיבה רק להקל גודש - והנקות פלוס מוצקים כשאת לא איתו. זה יכול להצליח. בברכה אלן