כאב בפיטמה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבוע היה לי גודש בשד,אחרי יומיים שמתי לב כי יש לי נקודה לבנה על הפיטמה והאזור כאב. עם מים חמים במקלחת ושפשוף תוכ עם מגבת, הצלחתי להוריד את ה"נקודה הלבנה",(חלב שנקרש?סתימת צינורית?) אבל הכאב בפטמה עדיין לא עובר. מה לעשות?
שלום יפעת לא ציינת את גיל התינוק. כדאי אולי לבדוק את התנוחה - לדאוג שיש לך תמיכה מתחת לידיים לאחר הצמדות התינוק לשד. כפי שציינת נראה לי שבאמת הייתה צינורית סתומה ושחררת אבל אם התנוחה לא אופטימלית אז כל פעם שהתינוק ינק - יכאיב. אם את בכללית יש יועצות הנקה מוסמכות להן הסדר. אם את מאזור המרכז יש קליניקה בשיכון דן שיש להם הסדר עם כללית ולאלה שלא בכללית גם בהנחה. יועצות אפשר למצוא: www.iaclc.org.il "מלהיב" מרכז להדרכה ויעוץ בהנקה: www.malhiv.co.il בברכה אלן