חוסר איזון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה מזה שלושה שבועות. התינוקת עולה יפה במשקל :) יש שד אחד שנמצא בגודש תמידי וקשה לה יותר לאכול ממנו, השד ממש משפריץ לה לתוך הפה ואז האכילה מאוד לא רגועה והיא מקיאה. ניסיתי לשאוב אותו מעט כדי להקל אבל זה ממשיך להתמלא. אשמח לעצה.
היי אילת, יש כמה דברים שאפשר לעשות. אפשר להיניק אותה כשאת שוכבת אחורה והיא לפמי מטה עליך. כך היא צריכה לאכול נגד כוח המשיכה. ההמלצה היא להיניק משני הצדדים בכל הנקה (יש ספרון שיעזור לסנן דעות סותרות עם כל ההנחיות העדכניות - ניתן להזמין : www.malhiv.co.il וכך נוצר איזון. כדי לנסות לאזן את הצדדים בשלב זה - תנסי להיניק אותה מהצד הפחות מלא בתור צד ראשון. הפסקה - החתלה ואז לתת את הצד השני אחרי ששוב היא מראה סימנים שמוכנה לאכול. מקוה שזה יעזור. בברכה אלן