שאלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ילדתי לפני 10 חודשים ואני עדיין מניקה את התינוקת הנקה מלאה. שאלתי היא: מאז הלידה אני סובלת מאד מגזים. זה התחיל אחרי הלידה. האם זה קשור איכשהו להנקה? אם כן, איך ניתן לטפל בבעיה או לפחות להקל טיפה? תודה מראש, עלמה
היי אלמה, זאת לא תופעה מוכרת כתוצאה מההנקה. אולי התפריט שלך? ממש לא מוכר לי. אולי אחרי ההריון הגוף מגיב אחרת למאכלים שפעם לא עשו לך בעיות. אבל אני ממש לא יודעת. אולי דיאטנית יכולה לעבור איתך על מה שאת אוכלת כדי לעשות קצת שינויים כדי לראות אם יש שיפור? בברכה אלן