שאיבה לשם הגברה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מתי וכיצד נכון לשאוב על מנת להגביר את כמות החלב? תודה.
שלום יהודית\ א צריכים בכלל לשאוב. אם את מיניקה בהצלחה אז אין כל סיבה להגביר את כמות החלב. באופן טבעי התינוק עושה את זה לפי המורך האמיתי שלו. אין כל סיבה בכלל לשאוב - אלא יותר מאוחר ואם בכלל - אם תרצי להשאיר את התינוק עם מישהו אחר. יש ספרון שמסביר הכל - אודות הצלחה בהנקה בחודשים הראשונים כולל מידע על שאיבה - איך, מתי ואיך לטפל בחלב שאוב. אפשר להזמין דרך הטלפון: 03-6472411 - או דרך האתר של מלהיב. www.malhiv.co.il בברכה אלן