אנטיביוטיקה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מניקה תינוק בן חודשיים, הנקה מלאה, השבוע גילו לי חיידק בקיבה ולכן אני צריכה לקחת אנטיביוטיקה מאוד חזקה למשך 10 ימים, רציתי לדעת מה ההשפעה על התינוקי שלי, האם אני צריכה להפסיק להניק (דבר שמאוד יצער אותי). האנטיביוטיקה: omepradex 20mg*30 moxyvit forte 500mg*20 2 כדורים פעמיים ביום karin 500mg*14 2 כדורים ביום. אשמח לתשובה, הילה
לקריאה נוספת והעמקה
היי הילה, יש לבדוק עם אחד המרכזים למידע תרופתי בזמן ההריון והנקה: 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 מאחלת לך החלמה מהירה! אלן